Hopp til innholdet

Fornøyde kunder med digital kundebehandler

Fornøyde kunder med digital kundebehandler

Hvordan kan en digital kundebehandler gi deg mer fornøyde strømkunder?

Kundene er fundamentet for hele din virksomhet. De er grunnen til at virksomheten din er i drift, og kan tjene penger. Kampen om kundene er ikke lenger bare et spørsmål om å lage de beste produktene eller tjenestene til lavest mulig pris, men en kamp om å skape gode kundeopplevelser. Fremtidens kundeservice handler om gjøre hverdagen til kundene dine enklere og være tilgjengelig på de plattformene kundene foretrekker.

Dagens teknologi gjør det mulig å være tilgjengelig 24/7, og hvordan skal din bedrift møte dette? Hva forventer dine kunder av deg?

Hva kan en digital kundebehandler gjøre for din merkevare og ditt omdømme?

Et godt omdømme og et sterkt merke skaper tillit og lojalitet, og det gjør at du skiller deg ut fra mengden. Med en digital kundebehandler som kan ivareta dine kunder 24/7 vil det gjøre det enklere for deg å skape lojale og fornøyde kunder.

Hvorfor trenger jeg en digital kundebehandler?

En digital kundebehandler kan besvare de fleste spørsmål knyttet til energibransjen, uten å måtte involvere en fysisk kundebehandler. Dette har potensiale til å automatisere så mye som 70 % av dine kundehenvendelser. Vi leverer en grunnpakke som inneholder de fleste FAQ som en kraftleverandør og et nettselskap kan få – laget av folk med mer enn 15 års erfaring fra bransjen.

Ønsker du og ta steget videre kan vi integrere vår virtuelle assistent mot ditt kundesystem, slik at når kunden har identifisert seg kan det gis opplysninger om kundeforhold, faktura, betalinger, strømbrudd, etc. Assistenten kan også utføre handlinger som bestilling/endring av avtale, adresseendring, sende tilbud, gjøre avtaler, registrere klager etc. Ved hjelp av Robotics kan dette helautomatiseres slik at dine ansatte kan bruke tiden sin på andre viktige oppgaver.

Er du klar for fremtidens kundeservice? Ta kontakt med Line Johansen vår Senior Forretningskonsluent, så forteller hun mer om vår digitale kundebehandler Elivia!

Les mer

Dagens teknologi gjør det mulig å være tilgjengelig 24/7. Hvordan skal din bedrift møte dette? Er det på tide å skaffe seg en digital kundebehandler?

Les mer

Moderne kundeservice er å være tilgjengelig når kunden trenger det. Med vår digitale kundebehandler Elivia kan bedriften din gi svar hele døgnet, hele året.

Les mer
Tilbake til toppen