Hopp til innholdet

Elivia, digital kundebehandler

Elivia, digital kundebehandler

Forbedre kundeopplevelsen: God kundeservice handler om å være tilgjengelig når kunden trenger det. Med vår digitale kundebehandler Elivia kan bedriften din gi svar hele døgnet, hele året.

Elivia er ikke en tradisjonell chatbot, men en digital kundebehandler for energibransjen.

Med Elivia kan kundene selv ta initiativet, og få svar på spørsmål om faktura, kundeprofil og innbetalinger, samt endre opplysninger, gjøre avtaler og registrere feilmeldinger. Elivia automatiserer opptil 70 prosent av kundedialogen, og kan svare på de fleste spørsmål knyttet til energi.

Gi en god kundeopplevelse

Kampen om kundene handler ikke bare om å lage de beste produktene eller tjenestene til lavest mulig pris – det handler også om å skape de beste kundeopplevelsene. Ved å være tilgjengelig på de plattformene kundene foretrekker, på det tidspunktet de trenger hjelp, bidrar du til å gjøre kundenes hverdag litt enklere. Med en digital kundebehandler kan du ivareta kundene dine hele døgnet, hele året, og dermed oppnå mer fornøyde og lojale kunder.

Med en digital kundebehandler kan du automatisere opptil 70 prosent av alle henvendelser til kundeservice. Vi leverer en grunnpakke som inneholder de fleste oftest stilte spørsmål (FAQ) som en kraftleverandør og et nettselskap kan få – laget av konsulenter med mer enn 15 års erfaring fra bransjen.

Avansert assistent

Ønsker du og ta steget videre, kan vi integrere Elivia mot ditt kundesystem, slik at den virtuelle assistenten kan gi opplysninger om kundeforhold, faktura, betalinger, strømbrudd og lignende, etter at kunden har identifisert seg. Assistenten kan også utføre handlinger som bestilling eller endring av strømavtale, adresseendring, sende tilbud, gjøre avtaler, og registrere klager.  Ved hjelp av Robotics kan dette helautomatiseres slik at dine ansatte kan bruke tiden sin på andre viktige oppgaver.

Les mer

Dagens teknologi gjør det mulig å være tilgjengelig 24/7. Hvordan skal din bedrift møte dette? Er det på tide å skaffe seg en digital kundebehandler?

Les mer

En digital kundebehandler kan besvare de fleste spørsmål knyttet til energibransjen, det er mulig å automatisere opptil 70 % av dine kundehenvendelser

Les mer
Tilbake til toppen