Hopp til innholdet

Supportkonsulent Servicedesk

Supportkonsulent Servicedesk

Er du en som elsker å jobbe med kunder og brenner for å finne den mest effektive og smidige løsningen? Er du samtidig en systematisk og strukturert person som er opptatt av kontinuerlig prosessforbedring, vekker du helt klart vår oppmerksomhet.

Om oss

SYSCO er spesialisert på IT-leveranser for energibransjen, men jobber også med kunder i andre meningsfulle bransjer. Vi er et tech-selskap som har som mål å bli sagnomsust i Skandinavia, kjent for å skape digitale suksesshistorier for kundene og en ustoppelig kultur. Mangfoldighet er en viktig del av miljøet – vi er 260 spesialister fra over 20 land, stor aldersspredning og god balanse av kvinner og menn. Avdelingen Cloud & Operations er lokalisert på Stord og har ansvar for drift, utvikling, automatisering og strømlinjeforme SYSCO’s IT operations tjenester.

Om rollen

Som Supportkonsulent hos oss vil du jobbe i et uformelt miljø og i et inkluderende team bestående av teknisk dyktige kollegaer. Hos oss er det lite byråkrati, alle stemmer blir hørt og man har høy grad av innflytelse. Du vil bli en del av vår Cloud & Operation avdeling og i rollen vil dine arbeidsoppgaver hovedsakelig gå ut på:

  • Ansvar for å følge opp kunder på 1. og 2. linje support, via telefon, e-post og kundeportal. Kundesupport, feilsøking, dokumentasjon og oppfølging av kunder vil være sentrale oppgaver.
  • Bidra med forbedringer av rutiner både internt og mot kundens løsninger.
  • Deltagelse i ulike prosjekter og kundeleveranser

Teknologier du får jobbe med er bl.a. Citrix, Active Directory, Azure, Office365 og noe VMware.

I tillegg til en spennende arbeidshverdag gir også stillingen gode muligheter for utvikling. Avdelingen har et bredt teknologispekter og jobber innen de fleste IKT fagfelt. Du rapporterer til avdelingsleder for Cloud & Operations.

Andre goodies du får hos oss:

  • Gode muligheter for utvikling av egen kompetanse og karriere i en innovasjons- og kompetansedrevet organisasjon
  • Sosiale events
  • En flat struktur, stor frihet og rask vei til avgjørelser
  • Gode forsikringsordninger
  • Når grensene åpnes og det er tid for ferie kan vi også friste med mulighet til å booke en av våre leiligheter i Spania

Om deg

Du jobber allerede som Supportkonsulent eller har bakgrunn fra tilsvarende rolle. Du har erfaring med supportverktøy, forståelse for kontrakter, kommersiell teft, og er kontinuerlig på jakt etter forbedringsmuligheter – som du identifiserer og gjennomfører. Videre har du kjennskap til ITIL-rammeverket og er gjerne sertifisert.

Vi ser at vår suksess kommer av samarbeid, involvering og kompetansedeling på tvers av fagmiljøer. Derfor ser vi etter deg som trives i prosjektteam, både som deltaker og pådriver. Du er en som liker ansvar og selvstendighet, men er samtidig kjent for å være en ekte lagspiller. Du setter pris på et arbeidsmiljø som preges av gode relasjoner og samarbeid – og her er du en aktiv bidragsyter.

I tillegg til overnevnte ser vi etter deg som har gode kommunikasjonsevner og skaper felles forståelse ved et transparent, enkelt og tydelig språk. Du skriver og snakker flytende norsk og har gode engelsk kunnskaper.

Hvorfor er det topp å jobbe i SYSCO?

SYSCO har et internasjonalt teknologimiljø i verdensklasse med et team bestående av råe teknologiske superhelter fordelt på 8 kontorer i Norden, i tillegg til at vi er partner med ledende teknologiselskaper som Microsoft og Oracle. Vi er et uformelt selskap med kort vei til beslutninger og hvor det er store muligheter til å påvirke. Vi er svært opptatt av å gi tilbake til samfunnet med meningsfullt arbeid, og i år støtter vi blant annet Kripos for å bekjempe overgrepsrelaterte forbrytelser av barn på nettet. Vi har et stort mangfold med over 20 nasjonaliteter som bringer fantastiske kulturer, kunnskap og kompetanse inn i organisasjonen vår. Vi har fokus på å få flere kvinner inn i Tech-bransjen, noe vi jobber for sammen med ODA Nettverk, hvor vi er Platinum Partner.

Med fleksibilitet i arbeidshverdagen gjør vi vårt beste for å legge til rette for en god balanse mellom jobb, familie og fritid.

Spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med Trine Kambuås, mobil: 93 25 72 26, e-post: trine.kambuas@sysco.no

Klar for å søke?

Send din søknad til jobb@sysco.no.

Tilbake til toppen