SYSCO hjelper deg å utnytte AMS-dataene til presis innsikt i strømnettet, så du får mer igjen for investeringen.
Les merVår Hubro rammeavtale inkluderer:
Overvåkning
Avtalen sikrer at Kunde varsles dersom det er problemer med databaser eller andre overvåkede deler av driftsarkitekturen. Kunden varsles også om overvåkningen identifiserer tilstander som vil kunne medføre fremtidige problemer (proaktiv overvåkning).
Prioritert bistand
En «VIP-tjeneste» som sikrer rask tilgang på kvalifiserte ressurser ved driftsavvik eller ved andre behov for konsulentbistand.
24/7/365 beredskap
En tjeneste som sikrer at kunde via SYSCOs døgnbemannede beredskapsvakt alltid kan få hjelp ved kritiske hendelser. Beredskapsvakten er bemannet med høyt kvalifisert personell – det er normalt den som tar telefonen som også vil fikse problemet.
Periodisk rapportering/vedlikehold
Denne tjenesten innebærer at SYSCO på faste intervaller gjør en gjennomgang av avtalte deler av kundens driftsmiljø, og utarbeider en rapport på forhold som bør utbedres for å unngå fremtidige problemer. Tjenesten vil normalt følges opp ved at det utføres korrektive tiltak.
Sikkerhetspatching – Oracle
Oracle leverer kvartalsvis patcher for sikkerhet (SPU) og sikkerhet + feilrettinger (PSU). Disse patchene (SPU og PSU) er kumulative og anbefales av Oracle og installeres så raskt som mulig. Gjennom vår tjeneste for sikkerhetspatching ivaretar SYSCO at de aktuelle Oracle-miljøer blir jevnlig oppgradert, enten på årlig, halvårlig eller kvartalsvis basis.
Driftsansvar
Avtalen innebærer at SYSCO tar et totalansvar for drift av definerte deler av kundens driftsmiljø. Dette kan omfatte maskinvare (f.eks. Oracle Exadata, Exalogic, ODA), virtualiseringsplattform, database, mellomvare eller applikasjonslag. Totalansvar betyr at SYSCO overvåker miljøet, og gjør nødvendige tiltak og preventivt vedlikehold av miljøet for å sikre kundene et optimalt driftsmiljø.
Helsesjekk
Helsesjekk er en dybdeanalyse av forretningskritiske komponenter.
En database helsesjekk omfatter hardware, OS, databasekonfigurasjon, databaseytelse, databasesikkerhet og lisensiering. En helsesjekk gjennomføres gjerne på årlig basis.
Lisensadministrasjon
Gjennom denne tjenesten gjør SYSCO en sjekk av kundens Oracle-lisenser og installert programvare og påser at oppsettet er i henhold til de enhver tid gjeldende lisensregler hos Oracle.
Som lisensadministrator representerer SYSCO også kunden i lisensspørsmål overfor Oracle Norge. SYSCO fornyer de nødvendige lisensene innen forfallsdato. Vurderinger av korrekt lisensiering gjøres også ved endringer i kundens konfigurasjon eller regelendringer hos Oracle.
“Med SYSCO’s kompetanse og Oracle spesialized databasepartner-status er vi blitt ivaretatt på en meget profesjonell og god måte”
Kjell Ove Skarsbø – DBA Manager, TV2