Hopp til innholdet

Supporttjenester

Supporttjenester

SYSCO har et dyktig supportteam som sitter klart til å hjelpe deg med problemer på telefon og på nett. Vi har en allsidig supportorganisasjon som tilbyr kundene våre flere alternativer for support og sikrer rask løsning av oppgaver og hjelp med problemer.

Standard Support
Servicedesk (Telefon, WEB, E-post)
Åpningstid (0700 – 1600)

Utvidet support
Bestilles på forhånd
Åpningstid (1600 – 2300)

Prioritert support
Tilgang til kvalifisert bistand ved behov
Åpningstid (0800 – 1600)
Responstid etter ønsket behov

24/7 – 365 Beredskapsvakt

For kunder hvor 24/7/365-drift er viktig kan SYSCO tilby en 24/7/365 beredskapsordning. Denne inkluderer da respons i henhold til definerte SLA-krav etter at kunde har kontaktet SYSCOs servicesenter (på dagtid) eller SYSCOs beredskapstelefon (på kveld eller helg).

24/7 – 365 Proaktiv beredskapsvakt

Tjenesten er basert på at SYSCO installerer overvåkningsagenter som sender varslinger til SYSCOs sentraliserte overvåkningstjeneste. Varslingene overvåkes av kompetent konsulent. Oppstår det hendelser hvor konsulenten vurderer at det bør tas aksjon, utfører konsulenten bedringer og sender varsling til kunden.

Ønsker du en uforpliktende prat rundt disse tjenestene?

Ta kontakt med oss >

Les mer

SYSCO sin digitale arbeidsflate gir en brukervennlig, sikker og fleksibel tilgang til alle applikasjoner, data og ressurser brukerne trenger i arbeidshverdagen.

Les mer

SYSCO kan ta totalansvar for hele driften av deres IT-plattform. Dette gir en forutsigbar og bekymringsfri IT-hverdag uten uforutsette kostnader.

Les mer

Overvåkning, Prioritert bistand, 24/7/365 beredskap, Periodisk rapportering/vedlikehold, Sikkerhetspatching – Oracle, Driftsansvar, Lisensadministrasjon.

Les mer
Tilbake til toppen