Hopp til innholdet

Infosak

infosak

Problemstilling

Eksisterende verktøy for overvåking og oppfølging av integrasjonsfeil er først og fremst tiltenkt personell med teknisk bakgrunn. Det kreves en del kunnskap og erfaring for å kunne tolke feil, dermed blir det press på IT-ansatte for å finne ut av problemene.

Løsning

InfoSak er et 1. linje supportverktøy for ikke-teknisk personell. Det er lagt opp til en del smarte funksjoner, f.eks identifisering av type feil og forslag for feilretting. InfoSak er behandlingsverktøy som kan brukes for å håndtere alle feil fra integrasjonsplattformen, uansett leverandør.

Verdiskapende eksempler

  • Brukervennlig – Ikke-teknisk personell vil kunne håndtere de aller fleste saker.
  • Frigir tid og press på IT ansatt
  • One-click feilretting av integrasjonsfeil
  • Tidsbesparende – Feil av samme årsak blir gruppert og feilretting gjøres samtidig for alle.

Les mer

Dagens teknologi gjør det mulig å være tilgjengelig 24/7. Hvordan skal din bedrift møte dette? Er det på tide å skaffe seg en digital kundebehandler?

Les mer

SYSCO Finans har utviklet verktøyet ePortal, som automatiserer manuelle prosesser knyttet til økonomifunksjonen i energiselskapene.

Les mer

Samle alle nøkkeltall og data på ett sted, med full oversikt over alle forretningens prosesser.

Les mer
Tilbake til toppen