Hopp til innholdet

Digital Kunde­be­hand­ler

Dagens kunder har høye forventninger til kundeopplevelse. De forventer å få hjelp og informasjon hele døgnet, hele året. Og de forventer å få svar på sine spørsmål på en enkel og effektiv måte. Elivia, vår digitale kundebehandler, ivaretar dine kunder 24/7 og gjør det dermed enklere for deg å skape lojale og mer fornøyde kunder. God kundeopplevelse gir et godt omdømme og bygger en sterk merkevare. Det skaper tillit og lojalitet, og gjør at du skiller deg fra konkurrentene.

SYSCO ansatte

Møter du kundenes forventninger?

Dagens kunder har høye forventninger til kundeopplevelse. De forventer å få hjelp og informasjon hele døgnet, hele året. Og de forventer å få svar på sine spørsmål på en enkel og effektiv måte. Elivia, vår digitale kundebehandler, ivaretar dine kunder 24/7 og gjør det dermed enklere for deg å skape lojale og mer fornøyde kunder. God kundeopplevelse gir et godt omdømme og bygger en sterk merkevare. Det skaper tillit og lojalitet, og gjør at du skiller deg fra konkurrentene.

Kampen om å vinne kundene

Kundene er fundamentet for hele din virksomhet. Kampen om kundene er ikke lenger bare et spørsmål om å lage de beste produktene eller tjenestene til lavest mulig pris, men en kamp om å skape gode kundeopplevelser. Dagens kundeservice handler om å gjøre hverdagen til kundene enklere og å være tilgjengelig på de plattformene kundene foretrekker.

Kundene sitter i førersetet

I dag vil kundene sitte i førersetet og selv bestemme når de vil ha kontakt med strømselskapet. Kan du gi dine kunder hjelp når de spør? Med Elivia, vår digitale kundebehandler, kan du det! Med en digital kundebehandler ivaretar du kundene 24/7. Og det vil gjøre det enklere for deg å skape lojale og fornøyde kunder.

Dette kan Elivia hjelpe med:

  • Få informasjon om og endre kundeopplysninger
  • Bestille strøm
  • Endre samtykker
  • Få tilbud
  • Gjøre avtaler om målerbytte, tilsyn, målerkontroll ol.
  • Registrere saker om strømbrudd, mørke gatelys, klage på linjerydding, erstatning ved langvarig brudd
  • Få kopi av faktura
  • Få svar på de vanligste spørsmål om kraft og nettleie

Listen er på ingen måte uttømmende! Det er bare fantasien som setter grenser.

Listen er på ingen måte uttømmende! Her er det bare fantasien som setter grenser.

Automatiserer kundeprosessene

Elivia gjør kundene mer selvhjulpne, og kobler du til dine fagsystemer, kan du automatisere så mye som 70 prosent av dine kundehenvendelser ved hjelp av Robotics. Dermed får dine ansatte frigjort tid til de vanskelige og tidkrevende oppgavene.

Energibransjen har mye å gå på når det gjelder kundeservice, om vi skal tro Norsk Kundebarometer (NKB). Årlig måler NKB kundetilfredsheten blant norske virksomheter i alle bransjer. På deres siste måling kommer det beste energiselskapet først på 40. plass.

Med Elivia får dere et godt verktøy som gjør dere i stand til å bedre kundeopplevelsen betraktelig og med Sysco som digitaliseringspartner, vil dine ansatte få en enklere arbeidshverdag. Dere vil få frigjort tid til mer kompetansekrevende oppgaver, og sist, men ikke minst – din bedrift vil stå bedre rustet til å vinne kampen om kundene.

Er du klar for å gi bransjens beste kundeopplevelse?

Ønsker du en uforpliktende prat med oss rundt denne løsningen, eller en demo?

Ta kontakt med oss >

Les mer

En digital kundebehandler kan besvare de fleste spørsmål knyttet til energibransjen, det er mulig å automatisere opptil 70 % av dine kundehenvendelser

Les mer

Moderne kundeservice er å være tilgjengelig når kunden trenger det. Med vår digitale kundebehandler Elivia kan bedriften din gi svar hele døgnet, hele året.

Les mer

IT + energi = SYSCO. Vi er Skandinavias mest spesialiserte leverandør av teknologi til energisektoren.

Les mer
Tilbake til toppen