Hopp til innholdet

Kundereisen

Dagens teknologi gjør det mulig å være tilgjengelig 24/7, og hvordan skal din bedrift møte dette? Hva forventer dine kunder av deg? Et godt omdømme og et sterkt merke skaper tillit og lojalitet, og det gjør at du skiller deg ut fra mengden. Med en digital kundebehandler som kan ivareta dine kunder 24/7 vil det gjøre det enklere for deg å skape lojale og fornøyde kunder.

SYSCO ansatte

Er det på tide å skaffe seg en digital kundebehandler?

Dagens teknologi gjør det mulig å være tilgjengelig 24/7, og hvordan skal din bedrift møte dette? Hva forventer dine kunder av deg? Et godt omdømme og et sterkt merke skaper tillit og lojalitet, og det gjør at du skiller deg ut fra mengden. Med en digital kundebehandler som kan ivareta dine kunder 24/7 vil det gjøre det enklere for deg å skape lojale og fornøyde kunder.

Kampen om å vinne kundene

Kundene er fundamentet for hele din virksomhet. De er grunnen til at virksomheten din er i drift, og kan tjene penger. Kampen om kundene er ikke lenger bare et spørsmål om å lage de beste produktene eller tjenestene til lavest mulig pris, men en kamp om å skape gode kundeopplevelser. Fremtidens kundeservice handler om å gjøre hverdagen til kundene dine enklere og være tilgjengelig på de plattformene kundene foretrekker.

Hva skjer når kunden tar styringen?

Kunden sitter i førersetet, og bestemmer selv når de vil ha kontakt med strømselskapet. Så hva kan kunden utføre selv ved hjelp av en digital kundebehandler?

· Få informasjon om og endre kundeopplysninger
· Bestille strøm
· Endre samtykker
· Få tilbud
· Gjøre avtaler om målerbytte, tilsyn, målerkontroll ol.
· Registrere saker om strømbrudd, mørke gatelys, klage på linjerydding, erstatning ved langvarig brudd
· Få kopi av faktura
· Få svar på de mest vanlige spørsmål om kraft og nettleie

Listen er på ingen måte uttømmende! Her er det bare fantasien som setter grenser.

Digital kundebehandler + Robotics = Frigjort tid på kundesenteret, mer effektive prosesser og bedre kundeopplevelse

En digital kundebehandler kan besvare de fleste spørsmål knyttet til energibransjen, uten å måtte involvere en fysisk kundebehandler. Dette har potensiale til å automatisere så mye som 70 % av dine kundehenvendelser. Vi leverer en grunnpakke som inneholder de fleste FAQ som en kraftleverandør og et nettselskap kan få – laget av folk med mer enn 15 års erfaring fra bransjen.

Vi frigjør tid for dine ansatte ved å automatisere manuelle tidkrevende arbeidsprosesser slik at de kan bruke mer tid på salg, produktutvikling og innovasjon. Vi forbedrer kundeopplevelsen ved å bruke Elivia – vår digitale kundebehandler. Vil du gå all-in i fremtidens kundeservice, skal du koble Elivia med dine fagsystemer for å ta kundeopplevelsen til nye høyder. Kobler du i tillegg på RPA vil du blant annet kunne få helautomatisert onboarding av kunder, registrering av saker til 2. linje support og andre interne prosesser.

Med Sysco som digitaliseringspartner vil dine ansatte få en enklere arbeidshverdag, dere vil få et bedre verktøy for kundeservice, dere vil få frigjort tid til mer kompetansekrevende oppgaver og sist, men ikke minst – din bedrift vil stå bedre rustet til å vinne kampen om kundene.

Er du klar for fremtidens kundeservice?

Les mer

En digital kundebehandler kan besvare de fleste spørsmål knyttet til energibransjen, det er mulig å automatisere opptil 70 % av dine kundehenvendelser

Les mer

Moderne kundeservice er å være tilgjengelig når kunden trenger det. Med vår digitale kundebehandler Elivia kan bedriften din gi svar hele døgnet, hele året.

Les mer

IT + energi = SYSCO. Vi er Skandinavias mest spesialiserte leverandør av teknologi til energisektoren.

Les mer
Tilbake til toppen